Modeļi
Izvēlne
Panamera 4 E-Hybrid 10 Years Edition

Jaunā Panamera 4 E-Hybrid 10 Years Edition

Drosme maina visu.
Panamera 4 E-Hybrid 10 Years Edition
Panamera 4 E-Hybrid 10 Years Edition
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo 10 Years Edition
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo 10 Years Edition
Panamera Turbo S E-Hybrid
Panamera Turbo S E-Hybrid
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo

Tehniskie dati

2.7 - 2.6 l/100 km
l/100 km
62 - 60 g/km
g/km
Porsche Panamera 4 E-Hybrid 10 Years Edition - Technical Specs
330 ZS/243 kW Jauda (Zs)/Jauda (kW)
278 km/h Maksimālais ātrums
2.7 - 2.6 l/100 km Kombinētajā ciklā
330 ZS Jauda (Zs)
4.6 s Paātrinājums no 0 līdz 100 km/h ar pakotni Sport Chrono
243 kW Jauda (kW)

Motors

Jauda kombinēta (kW)

340 kW

Kombinētais griezes moments

700 Nm

Elektromotora griezes moments

400 Nm

Jauda kombinēta (Zs)

462 ZS

Dzinēja izkārtojums / piedziņa

Priekšā novietots motors

Cilindru skaits

6

Degvielas kvalitāte

98

Cilindra diametrs

84.5 mm

Virzuļa gājiens

86.0 mm

Tilpums

2,894 cm³

Jauda (kW)

243 kW

Elektromotora Jauda (Zs)

136 ZS

Jauda (Zs)

330 ZS

Elektromotora Jauda (kW)

100 kW

Maks. griezes moments

450 Nm

Apgriezienu skaita diapazons ar maksimālo griezes momentu

1,750 - 5,000 r/min

Apgriezienu skaita diapazons ar maksimālo jaudu

5,250 - 6,500 r/min

Maksimālā jauda uz litru (Zs/l)

114.00 ZS/l

Degvielas patēriņš/emisija

Kombinētajā ciklā

2.7 - 2.6 l/100 km

CO2 saturs* izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā

62 - 60 g/km

Izmešu standarts

Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC

Daļiņu filtrs

jā (daļiņu filtrs)

NOx emisijas

3.1 mg/km

Elektroenerģijas patēriņš kwh/100km

16.1 - 16.0 kWh/100 km

Braukšana ar elektrību

Elektriskā diapazona WLTP (EAER) - modeļu klāsts

36 - 44 km

Elektriskais diapazons WLTP City (EAER City) - modeļu klāsts

36 - 43 km

Elektriskais maksimālais ātrums

140 km/h

Šasija un piekare

Priekšējā ass

Divkāršs alumīnija rumbas balsts

Aizmugurējā ass

Aizmugurējās ass alumīnija daudzsaites priekšējā ass

Bremzes

Sešu virzuļu alumīnija monobloka fiksēti bremžu suporti priekšā, četru virzuļu suporti aizmugurē, salikti bremžu diski ar diametru 390 mm priekšā, integrēti bremžu diski ar diametru 365 mm aizmugurē

Stabilitātes programma

Porsche stabilitātes vadība (PSM) ar ABS un paplašinātām bremžu funkcijām

Riepas priekšā

275/35 ZR 21 (103Y)

Riteņu diski priekšā

9,5J × 21H2 ET 71

Riteņu diski aizmugurē

11,5J × 21H2 ET 69

Riepas aizmugurē

315/30 ZR 21 (105Y)

Veiktspēja

Maksimālais ātrums

278 km/h

Paātrinājums no 0 līdz 100 km/h ar pakotni Sport Chrono

4.6 s

Paātrinājums 0 - 160 km / h ar Sport Chrono paketi

10.7 s

Paātrinājums 0 - 200 km / h ar Sport Chrono paketi

16.9 s

Paātrinājums no 80 - 120 km/h (50 - 75 mph)

3.1 s

Pārgājības īpašības

Maksimālais klīrenss (pneimatiskā piekare, parastā līmenī)

133 mm

Virsbūve

Garums

5,049 mm

Platums (ar spoguļiem)

2,165 mm

Platums

1,937 mm

Augstums

1,423 mm

Aerodinamiskais frontālās pretestības koeficients (Cd)

0.30 cW

Riteņu bāze

2,950 mm

Priekšējā ass

1,671 mm

Aizmugurējā ass

1,651 mm

Pašmasa (DIN)

2,170 kg

Pašmasa (EU)

2,245 kg

Atļautā pilnā masa

2,710 kg

Maksimālā slodze

540 kg

Ietilpība

Bagāžas nodalījuma kapacitāte

405 l

Aizmugurējais bagāžas nodalījums (ar nolocītiem sēdekļiem)

1,245 l

Degvielas tvertne

80 l

Tehniskie dati

Porsche Panamera 4 E-Hybrid 10 Years Edition - Technical Specs
Riteņu bāze: 2950.00 mm
Garums: 5049.00 mm Augstums: 1423.00 mm
Maksimālais ātrums 278 km/h
Kombinētajā ciklā 2.7 - 2.6 l/100 km
Jauda (Zs) 330 ZS
Paātrinājums no 0 līdz 100 km/h ar pakotni Sport Chrono 4.6 s
Jauda (kW) 243 kW
Modeļu salīdzinājums

Īpašības

Panamera ideja

Pirms dažiem gadiem pēkšņi mainījās uzskati par sedanu. Liels, smagnējs un ar biezu polsterējumu negaidīti šķita vecmodīgs. Uz ceļa bija parādījies kaut kas visai ātrs un veikls — dienasgaismu bija ie...

Virsbūves dizains

Vai sportiskam sedanam patiešām ir jāizskatās pēc sedana? Varbūt tas var izskatīties sportiskāk? Piemēram, ar slaidu jumta līniju, kuras graciozā un harmoniskā kontūra vairāk asociējas ar divvietīgu a...

Salona dizains

Salons ir pilnīgi pārstrādāts, tomēr joprojām ir tipisks Porsche. Viduskonsole paaugstinās virzienā uz priekšu. Kontrolmērinstrumentu panelis ir plakans un pārsteidzoši plašs. Analogais tahometrs atro...

Veiktspēja

Pilnīgi jaunais Panamera 4S divturbīnu V6 motors un Panamera Turbo divturbīnu V8 motors ir vieglāki un kompaktāki par saviem priekšgājējiem un aprīkoti ar VarioCam Plus. Tagad to abi turbokompresori i...

Jaunā astoņpakāpju dubultā sajūga transmisija Porsche Doppelkupplung (PDK)

Lielāka motora jauda ir lietderīga tikai tad, ja jūs zināt, kur tai jānonāk. Un cik ātri un efektīvi. Tāpēc jaunākajos Panamera modeļos ir uzstādīta jaunizstrādātā astoņpakāpju dubultā sajūga transmis...

Porsche vilkmes kontroles sistēma (PTM)

Visos Panamera modeļos ir uzstādīta Porsche vilkmes kontroles sistēma (PTM). Šī aktīvā pilnpiedziņas sistēma ar elektronikas un shēmas vadītu daudzdisku sajūgu nodrošina optimālu vilcējspēka sadalījum...

Šasija

Vai jūs sēžat pie stūres vai pasažiera sēdeklī priekšā vai aizmugurē, ar Porsche katram braucienam ir jābūt sportiskam, nevis transportējošam. Komfortablam, nevis omulīgi ieaijājošam. Jauno Panamer...

Aizmugurējā stūrējamā ass

Pirmo reizi Panamera modeļiem papildaprīkojumā ir pieejama aizmugurējā stūrējamā ass. Tā vienādā mērā uzlabo gan veiktspēju, gan ikdienas braukšanas īpašības. Veicot manevrus nelielā ātrumā, sistēm...

Porsche aktīvā piekares vadības sistēma (PASM)

PASM ir elektroniska amortizācijas kontroles sistēma, kas aktīvi un pastāvīgi regulē amortizējošo spēku katram ritenim atbilstoši ceļa apstākļiem un braukšanas stilam. Tā samazina virsbūves kustības u...

Porsche dinamiskā šasijas kontroles sistēma Sport (PDCC Sport) ar Porsche griezes momenta vektorizācijas sistēmu Plus (PTV Plus)

Jaunā Porsche dinamiskā šasijas kontroles sistēma Sport (PDCC Sport) ir aktīva sasveres stabilizācijas sistēma ar ultrasportisku pieeju. Tā no paša sākuma reģistrē pagrieziena izraisītu virsbūves sāng...

Riteņi

Mēs pieņemam jebkādu izaicinājumu. Tas attiecas arī uz jaunās Panamera riteņu izmēriem. Riepas ir platākas un saskares virsma ir lielāka, lai uzlabotu veiktspēju paātrinājuma un bremzēšanas laikā. Tag...

„SPORT” režīms

Izmantojot „SPORT” režīmu, jūs varat nomainīt uz komfortu orientētos iestatījumus ar sportisku pieeju. Elektroniskā motora pārvaldības sistēma pieprasa asāku reakciju. Motora dinamika kļūst tiešāka. „...

Sport Chrono pakotne ar režīmu slēdzi

Adrenalīns, piespiežot pogu — Sport Chrono pakotne piedāvā vēl sportiskāku šasijas, motora un transmisijas noregulējumu. Komplektā ietilpst digitālais un analogais hronometrs, grafiks kontrolmērinstru...

Bremžu sistēma

Panamera modeļos bremžu sistēma ir aprīkota ar sešu virzuļu alumīnija monobloka nekustīgajām bremžu skavām priekšā un četru virzuļu mezgliem aizmugurē. Panamera un Panamera 4 modeļos bremžu skavas ir ...

Vides aizsardzība

Elektromobilitāte ir ļoti aktuāla tēma. Galu galā, mēs visi meklējam risinājumus uz vienu no mūsdienu lielākajiem izaicinājumiem: ietaupīt resursus. Tātad – kā lai mēs samazinām enerģijas patēriņu un ...

Bremzes

Jau vairāk nekā 60 gadus mēs strādājam, lai būtu ātrāki. Pat ja ir runa par palēninājumu. Tāpēc jaunajos Panamera modeļos ir uzstādīta bremžu sistēma, kam ir sešu virzuļu alumīnija monobloka nekustīga...

Porsche keramiskā kompozītmateriāla bremzes (PCCB)

Autosportā pārbaudītās Porsche keramiskā kompozītmateriāla bremzes (PCCB) ir pieejamas papildaprīkojumā. Jaunajiem Panamera modeļiem PCCB perforēto keramisko bremžu disku diametrs tagad ir 420 mm prie...

LED priekšējie lukturi ar Porsche dinamisko apgaismojuma sistēmu (PDLS)

Pieejami Panamera papildaprīkojumā: LED priekšējie lukturi, kas ietver Porsche dinamisko apgaismojuma sistēmu (PDLS) ar dinamisko diapazona korekciju, dinamiskajām pagrieziena gaismām un no automobiļa...

LED matricas priekšējie lukturi ar Porsche dinamisko apgaismojuma sistēmu Plus (PDLS Plus)

Vēl labāka redzamība tiek panākta ar LED priekšējiem lukturiem ar matricas tehnoloģiju. Matricas lukturi stratēģiski deaktivē noteiktus pastāvīgā gaismas kūļa segmentus. Astoņdesmit četras atsevišķi k...

Nakts redzamības palīgsistēma

Nakts redzamības palīgsistēma sniedz autovadītājam informāciju pat par apstākļiem ārpus priekšējo lukturu redzamības zonas. Infrasarkano staru kamera konstatē gājējus vai lielus dzīvniekus, pirms tos ...

Porsche un vide

Pasaules klimata pārmaiņu laikmetā ikviens autoražotājs uzdod sev jautājumu, ko tas var piedāvāt tieši tagad. Kāda ir mūsu atbilde? Izcila veiktspēja kopā ar izcilu efektivitāti. Izplūdes kontrole ...

Tālruņa moduļa un mobilā tālruņa sagatavošana

Tālruņa modulis PCM izvēles aprīkojumā pieejamais četrjoslu GSM tīkla tālruņa modulis piedāvā ērtības un lielisku uztveršanu. Ja PCM iebūvētajā SIM karšu lasītājā ievietosit SIM karti, zvanus varēs...

Salons

Sportiska izbraucienam pa sacīkšu trasi. Komfortabla ilgam ceļojumam četratā. Nav jāizvēlas „vai nu — vai”. Tā ir Panamera. Tās atjautīgā sporta automobiļa ergonomika ir koncentrēta uz autovadītāju un...

Porsche Car Connect (PCC)

Īsākie un taisnākie maršruti vienmēr bijuši Porsche favorīti. Tas nav mainījies arī mūsdienu digitālajā pasaulē. Porsche Car Connect ir vārteja starp jūsu Panamera un 21. gadsimta iespējām, un tas sti...

Porsche aizmugurējo sēdekļu izklaides sistēma

Kino iespaidi otrajā rindā: jaunā Porsche aizmugurējo sēdekļu izklaides sistēma ir īpaši izstrādāta, lai atbilstu Porsche pasažieru izsmalcinātajai gaumei, un piedāvā pilnīgi integrētu un tīklā iekļau...

Kontrolmērinstrumentu panelis

Analogais sastopas ar digitālo: Panamera modeļu jaunais kontrolmērinstrumentu panelis atgādina par Porsche autosporta vēsturi un vienlaikus ir tik moderns, cik vien tas iespējams. Vidū un tieši aut...

Sēdekļi

Priekšējie sēdekļi Priekšējie sēdekļi nodrošina augstu komforta līmeni un sniedz atbalstu straujos pagriezienos, neierobežojot kustību brīvību. Sēdekļa augstums, spilvena un atzveltnes leņķis, kā a...

Četrzonu automātiskā klimatkontrole ar skārienekrāna displeju aizmugures nodalījumā

Laipni lūdzam jūsu personīgā klimata zonā! Četrzonu automātiskā klimatkontrole nodrošina individuālu temperatūras iestatījumu regulēšanu autovadītājam un priekšējā sēdekļa pasažierim, kā arī katram sē...

BOSE® visaptverošās skaņas sistēma

BOSE® visaptverošās skaņas sistēmai ir 14 pastiprinātāja kanāli un 710 vatu kopējā izejas jauda. Četrpadsmit skaļruņi, tostarp 160 vatu pasīvais basu skaļrunis, nodrošina sabalansētu un precīzu akusti...

Burmester® High-End 3D visaptverošās skaņas sistēma

Koncertzāle ar četrām labākajām sēdvietām? Panamera. Burmester® High-End 3D visaptverošās skaņas sistēma nodrošina pasaules labāko koncertzāļu cienīgu akustisko sniegumu. Uztverot skaņas avotu telpisk...

Interaktīvā mikrovietne

https://www.porsche.lv/image/cache/data/models2017/Panamera/Panamera%204/panamera4-microsite-800x600.jpg

The New Panamera. Courage changes everything.

Founding a company. Without unswervingly following the path you embarked on, but ceaselessly reinventing your approach. Doing things differently from all the others. All of that takes courage. The courage that breaks with conventions. That takes a clear stance. That shapes the future. Without courage, today would be the same as yesterday. And Porsche would not be Porsche.

The New Panamera. A new generation that changes everything. In the web special, you can discover unique stories about courage, change and the path to success.

Palaist tiešsaistes speciālizlaidumu
Image bg

Lejupielādēt bukletus

Sīkāku informāciju par `Panamera 4 E-Hybrid 10 Years Edition` atradīsit šeit. Viss ir gatavs lejupielādei.

Personalizācija un serviss

Porsche - Exclusive
Exclusive
Porsche - Exclusive
Tequipment
Porsche - Exclusive
Service
Porsche - Exclusive
Porsche Driver's Selection

Consumption and Emissions

718 Cayman
8,1 – 7,9
l/100 km
186 – 180
g/km
718 Cayman GT4
10,9
l/100 km
249
g/km
718 Spyder
10,9
l/100 km
249
g/km
911 GT3 Models
12,9 – 12,7
l/100 km
291 – 288
g/km