Modeļi
Izvēlne
Call us!
Macan koncepcija.
Mēs esam pierādījuši, ka nesekojam tendencēm, bet rakstām paši savus piedzīvojumu stāstus. Kompakts SUV, kas nedalāmi apvieno sportiskumu, tēlu un ikdienas praktiskumu, — jaunais Macan .
Tēls
Mums estētika ir ne tikai virspusēja, bet arī mūsu personības izpausme.

Tehniskie dati

8,1
l/100 km
185
g/km
245 Zs/180 kW Jauda
6.7 s Paātrinājums 0 - 100 km/h
6.5 s Paātrinājums 0 - 100 km/h ar Sport Chrono Package
225 km/h Maksimālais ātrums
1923 mm Platums
4696 mm Garums

Dzinējs

Dzinēja izkārtojums / piedziņa

Priekšējais dzinējs

Cilindru skaits

4

Degvielas klase

98

Bore

82.5 mm

Stroke

92.8 mm

Dzinēja tilpums

1984 cm³

Jauda (kW)

180

Jauda (Zs)

245

Maksimālā jauda pie

5000 - 6750 r/min

Maks. griezes moments

370 Nm

Maksimālais griezes moments pie

1600 - 4500 r/min

Degvielas patēriņš/emisija

Degvielas patēriņš* pilsētā

9.5 l/100 km

Degvielas patēriņš* ārpus pilsētas

7.3 l/100 km

Kombinētajā ciklā l/100 km

8.1 l/100 km

CO2 saturs* izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā

185 g/km

Izmešu standarts

Euro 6d-TEMP

Daļiņu filtrs

yes (gasoline particle filter)

Transmisija

Piedziņas struktūra

Porsche Porsche vilces pārvaldība (PTM): aktīva pilnpiedziņa ar elektroniski regulētu, shēmas vadītu daudzdisku sajūgu, automātisku pašbloķēšanās diferenciāli (ABD) un pretizslīdes vadību (ASR)

Manuālā pārnesumkārba

nav pieejams

Automātiskā pārnesumkārba pieejama

Automātiskā pārnesumkārba

Septiņu pārnesumu Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) ar pārnesumu pārslēgiem uz stūres un automātisko režīmu

Šasija un piekare

Priekšējā ass

Pilnīgi neatkarīga dubultsviru piekare

Pakaļējā ass

Pašregulējoša trapecveida konstrukcijas piekare

Bremzes

Četrvirzuļu alumīnija monobloka bremžu skavas priekšā un vienvirzuļa kombinētās pašiestates skavas aizmugurē, iekšēji dzesēti diski priekšā un aizmugurē

Stūres iekārta

Ar stūres pastiprinātāju, elektromehāniska

ABS

Porsche stabilitātes pārvaldības (PSM) sastāvdaļa

Priekšējie riteņi

8Jx18 ET 21

Tires front

235/60 R18 103W

Aizmugurējie riteņi

9Jx18 ET 21

Aizmugurējās riepas

255/55 R18 105W

Veiktspēja

Maksimālais ātrums

225 km/h

Paātrinājums 0 - 100 km/h

6.7 s

Paātrinājums 0 - 100 km/h ar Sport Chrono Package

6.5 s

Paātrinājums from 0 - 160 km/h

17.5 s

Paātrinājums (80-120km/h)

4.9 s

Pārgājības īpašības

Maksimālais klīrenss starp zemi un ūdens jutīgām daļām (tērauda piekare)

205 mm

Maksimālais klīrenss (pneimatiskā piekare, parastā līmenī)

190 mm

Maksimālais klīrenss starp zemi un ūdens jutīgām daļām (tērauda piekare)

300 mm

Maksimālais klīrenss starp zemi un ūdens jutīgām daļām (pneimatiskā piekare, bezceļa braukšanas augstums)

340 mm

Gareniskās pārgājības leņķis ar tērauda piekari

16.9 Ā°

Slīpuma leņķis, priekšā/aizmugurē (tērauda piekare)

16.9 - 23.6 Ā°

Slīpuma leņķis, priekšā/aizmugurē (pneimatiskā piekare, bezceļa braukšanas augstums)

18.5 - 25.3 Ā°

Diferenciāļa bloķētāji

Elektriski vadīts daudzslāņu sajūgs

Virsbūve

Garums

4696 mm

Platums (bez pieliektiem spoguļiem)

2098 mm

Platums

1923 mm

Augstums

1624 mm

Aerodinamiskās pretestības koeficients (Cd)

0.35 cW

Riteņu bāze

2807 mm

Pašmasa bez kravas (DIN)

1795 kg

Pašmasa bez kravas (EU)

1870 kg

Pieļaujamā pilnmasa

2510 kg

Maksimālā slodze

715 kg

Ietilpība

Bagāžas nodalījuma kapacitāte

500 l

Pakaļējais bagāžas nodalījums (ar nolocītiem sēdekļiem)

1500 l

Degvielas tvertne

65 l

Garantija un serviss

Garantijas periods

2 gadi bez nobraukuma ierobežojuma

Apkopju intervāls

pēc 60000 km

Krāsojuma garantijas laiks

3 gadi

Pretkorozijas garantija

12 gadi

Uzbūvē savu

Tehniskie dati

Īpašības

Ārējais veidols
Ārējais veidols
Ar dinamisko kopskatu Macan neapšaubāmi ir sporta automobilis. Tā pārstrādātā pakaļdaļa izskatās ļoti spēcīga. Kā trekns pasvītrojums zem sava paraksta jaunā, raksturīgā pakaļējo gabarītlukturu josla izceļ Porsche logotipu, ko gan funkcionāli, gan vizuāli papildina jaunie četrpunktu bremžu signāllukturi.
Platie spārni pār pakaļējiem riteņiem atgādina 911. Un ir vēl viens vizuāls apliecinājums jaunā Macan tuvībai ar ceļu.
Arī sāni ir tipiski Porsche . No šī skatpunkta katrs muskulis izskatās sasprindzināts kā lēcienam gatavam plēsoņam. Jumta līnija noliecas uz aizmuguri tieši tāpat kā kupejai, tādējādi veidojot raksturīgo sporta automobiļa siluetu ar augstu aerodinamisko kvalitāti. Mūsu projektētāji to dēvē par Porsche plūdlīniju.
Salona iekārtojums
Salona iekārtojums
Jūs meklējat piedzīvojumu pēc piedzīvojuma, tāpēc, protams, vēlaties redzēt visu. Sportiskie priekšējie sēdekļi rada tipisku Macan sajūtu: lai gan sēžat augstu virs ceļa, tomēr joprojām esat cieši saistīts ar to.
Mēs ražojam sporta automobiļus, tāpēc saprotam, ka automobilim un tā vadītājam ir jāveido vienots veselums. Tas nozīmē, ka jūs nevis vienkārši sēžat Macan , bet tā arhitektūras dēļ esat vienots ar automobili.
Telpiskais vadības elementu izvietojums piešķir salonam līdzību ar pilota kabīni. Attālums starp standartaprīkojumā iekļauto daudzfunkciju stūri un PDK (Porsche Doppelkupplung) pārnesumpārslēgu, kā arī galvenajām automobiļa funkcijām ir ļoti mazs — to nodrošina sporta automobiļiem raksturīgā izvirzītā viduskonsole. Aizdedze ir kreisajā pusē, kā parasts Porsche .
Viena no odziņām, ar ko sevišķi lepojamies, ir Porsche komunikācijas pārvaldības (PCM) jaunais 10,9 collu skārienekrāna displejs. Jauno konstrukciju raksturo full-HD izšķirtspēja un pilnīgi pielāgojams sākumlogs. Jaunā, intuitīvā izvēlne nodrošina vēl ātrāku piekļuvi galvenajām funkcijām.
Veiktspēja un vadāmība
Veiktspēja un vadāmība
Tā vairs nav mobilitāte vien. Mēs nebraucam tikai tāpēc, lai no punkta A nokļūtu punktā B. Pa ceļam var daudzko atklāt un piedzīvot. Katru sekundi ceļā un sporta automobilī mēs vēlamies just, ka mūsu dzīve ir dinamiska.
Vienmēr koncentrējoties uz absolūtu veiktspēju. Kā jau gaidāms no sporta automobiļa.
Porsche nenodrošina tikai jaudu, bet arī aktīvo pilnpiedziņas sistēmu Porsche vilces pārvaldība (PTM), vilci, drošību, izcilu stūres iekārtu un lielisku vadāmību — skaidrus Porsche tradicionāls autobūves pierādījumus.
Un kā ar komfortu? Protams, netrūkst arī tā ar visām sportiskajām un vadības funkcijām. Papildaprīkojumā pieejamā pneimatiskā piekare garantē pastāvīgu braukšanas augstumu pa jebkādu apvidu. Porsche aktīvā piekares pārvaldība (PASM) arī aktīvi un nepārtraukti pielāgo amortizācijas spēku. Katram ritenim atsevišķi. Kāds ir tā rezultāts? Paaugstināts komforts un sportiskums visos sēdekļos.
Komforts
Komforts
Mums sporta automobiļa vadīšana ir spēcīgs pārdzīvojums, kurā iesaistītas visas maņas. Taču endorfīnus neizstrādā veiktspēja un adrenalīns vien. Ar papildaprīkojumā pieejamo augstas kvalitātes ādas salonu Macan iepriecina, tiklīdz tajā iekāpjat. Arī izvirzītā viduskonsole blakus papildaprīkojumā pieejamajai daudzfunkciju GT sporta stūrei veicina īstu sporta automobiļa sajūtu.
Bauda dzirdei ir papildaprīkojumā pieejamā sporta izplūdes sistēma, kas padara tipisko Porsche skaņu vēl spēcīgāku. Audiopārdzīvojumu nodrošina Macan modeļu papildaprīkojumā pieejamās BOSE® visaptverošās skaņas sistēma un Burmester ® augstas klases visaptverošās skaņas sistēma.
Lai jūs brīvi elpotu, kad baudāt piedzīvojumus, standartaprīkojumā ir iekļauta trīszonu automātiskā mikroklimata kontrole. Jauns piedāvājums ir papildaprīkojumā pieejamais jonizators, lai uzlabotu gaisa kvalitāti, kas veicina jūsu labsajūtu.
Porsche Connect
Porsche Connect
Mūsu dzīve ir daudzveidīga un aizraujoša. Mēs esam nepārtrauktā kustībā un gribam zināt, kas notiek ap mums. Jaunais 10,9 collu skārienekrāna displejs ar full-HD izšķirtspēju nodrošina vēl vairāk saskarsmes ar nākamo piedzīvojumu. Pielāgojamais sākumlogs ir intuitīvi lietojams.
Standartaprīkojumā iekļautā tiešsaistes navigācijas sistēma nodrošina, ka sasniegsit nākamo piedzīvojumu vēl ātrāk. Connect Plus palīdz ar reāllaika ceļu satiksmes informāciju un tiešsaistes kartes atjauninājumiem. Lietotne „ Porsche Connect” ļauj noteikt vēlamo galamērķi un nosūtīt to Macan , kamēr meklējat tukšu stāvvietu.
Kas vēl ir vajadzīgs ceļojumā? Protams, savs muzikālais pavadījums ar lietotnes „ Porsche Connect” mūzikas straumēšanas funkciju.
Mēs nepieļaujam kompromisus.
Mēs vienmēr patstāvīgi pieņemam lēmumus.
500 l
Bagāžas nodalījuma ietilpība
1500 l
Bagāžas nodalījuma ietilpība (ar nolocītiem krēsliem)

Krāsas un riteņi

Explore

Degvielas patēriņš/emisija

Jaunais Macan
8,9 l/100 km
l/100 km
204 g/km
g/km