Modeļi
Izvēlne
Call us!
Radīta nevainojamam rezultātam
Šī forma. Tā ir pazīstama jau gadiem ilgi, taču tā ir tikusi pagarināta. Paaugstināta. Pazemināta. Taču tā nekad nezaudēja savu būtību. Šī forma ir uzvarējusi sacīkstēs. Daudzās sacīkstēs. Ikviens to zina un atpazīst. Tumsā. Miglā. Pat ar aizvērtām acīm. Šajā formā izpaužas mūsu būtība. Jaunā Cayenne Coupé.

360°

Jaunā Cayenne Coupé
Jaunā Cayenne Coupé
Jaunā Cayenne Turbo Coupé
Jaunā Cayenne Turbo Coupé

Tehniskie dati

11.4 - 11.3 l/100 km
l/100 km
261 - 258 g/km
g/km
Porsche Jaunā Cayenne Turbo Coupé - Technical Specs
550 ZS/404 kW Jauda (Zs)/Jauda (kW)
550 ZS/404 kW Jauda
1989 mm Platums
4939 mm Garums

Motors

Dzinēja izkārtojums / piedziņa

Priekšā novietots motors

Cilindru skaits

8

Degvielas kvalitāte

98

Cilindra diametrs

86.0 mm

Virzuļa gājiens

86.0 mm

Tilpums

3996 cm³

Jauda (kW)

404 kW

Jauda

550 ZS/404 kW

Jauda NAR (ZS)

541 ZS

Jauda (Zs)

550 ZS

Maks. griezes moments

770 Nm

Apgriezienu skaita diapazons ar maksimālo griezes momentu

2000 - 4500 r/min

Kompresijas pakāpe

10.1:1

Maksimālā jauda uz litru NAR (ZS/l)

135.0 ZS/l

Apgriezienu skaita diapazons ar maksimālo jaudu

5750 - 6000 r/min

Degvielas patēriņš/emisija

Degvielas patēriņš* pilsētā

15.3 - 14.8 l/100 km

Degvielas patēriņš* ārpus pilsētas

9.4 - 9.0 l/100 km

Kombinētajā ciklā

11.4 - 11.3 l/100 km

CO2 saturs* izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā

261 - 258 g/km

Izmešu standarts

Euro 6d-TEMP-EVAP

Daļiņu filtrs

Transmisija

Piedziņas izvietojums

pilnpiedziņa

Automātiskā transmisija

8-ātrumu Tiptronic S

Šasija un piekare

Priekšējā ass

Alumīnija daudzsviru priekšējai ass

Aizmugurējā ass

Alumīnija daudzsviru aizmugurējā ass

Bremzes

10 virzuļu alumīnija monobloka bremzes ar nekustīgām skavām priekšpusē, 4 virzuļu alumīnija monobloka bremzes ar nekustīgām skavām aizmugurē, iekšēji dzesēti bremžu diski, bremžu disku diametrs: 415 mm priekšējiem diskiem, 365 mm aizmugurējiem diskiem

Stūres iekārta

Stūres pastiprinātājs Plus (Power steering Plus)

Stabilitātes programma

Automašīnas stabilitātes sistēma Porsche Stability Management (PSM) ar bremžu pretbloķēšanās sistēmu (ABS), pretizslīdes vadību (ASR), automātisko bremzēšanas diferenciāli (ABD), dzenošo riteņu pretizslīdes sistēmu (MSR), piekabes stabilitātes pārvaldību un paplašinātu PSM SPORT režīmu

Riepas priekšā

275/45 ZR20 XL (110Y)

Riteņu diski priekšā

9,5Jx21 ET 50

Riteņu diski aizmugurē

10,5Jx20 ET 55

Riepas aizmugurē

305/40 ZR20 XL (112Y)

Veiktspēja

Maksimālais ātrums

286 km/h

Paātrinājums no 0 - 160 km/h

9.2 s

Paātrinājums (80-120km/h) (50-75 mph)

2.7 s

Paātrinājums no 0 līdz 100 km/h ar pakotni Sport Chrono

3.9 s

Pārgājības īpašības

Maksimālais klīrenss (pneimatiskā piekare, parastā līmenī)

190 mm

Maksimālais klīrenss (pneimatiskā piekare, bezceļa braukšanas augstums)

245 mm

Maksimālais klīrenss starp zemi un ūdens jutīgām daļām (pneimatiskā piekare, bezceļa braukšanas augstums)

530 mm

Gareniskās pārgājības leņķis ar pneimatisko piekari (augstākajā līmenī)

21.3 °

Virsbūve

Garums

4939 mm

Platums (bez pieliektiem spoguļiem)

2194 mm

Platums

1989 mm

Augstums

1653 mm

Aerodinamiskais frontālās pretestības koeficients (Cd)

0.34 cW

Riteņu bāze

2895 mm

Priekšējā ass

1687 mm

Aizmugurējā ass

1670 mm

Pašmasa (EU)

2275 kg

Atļautā pilnā masa

2915 kg

Ietilpība

Bagāžas nodalījuma kapacitāte

598 l

Aizmugurējais bagāžas nodalījums (ar nolocītiem sēdekļiem)

1513 l

Degvielas tvertne

90 l

Uzbūvē savu

Tehniskie dati

Īpašības

Piedziņa
Piedziņa

Papildus analogajam hronometram uz priekšējā paneļa Sport Chrono pakotne ietver režīmu slēdzi uz daudzfunkcionālās sporta stūres, ar kuru var aktivizēt kādu no četriem iestatījumiem: „Normal”, „SPORT”, „SPORT PLUS” un „Individual”. Piemēram, lai jūs acumirklī varētu pielāgot savas Coupé šasijas un piedziņas dinamiku. Informāciju par garenvirziena paātrinājumu un šķērspaātrinājumu var atrast kontrolmērinstrumentu paneļa displejā, kur atrodama arī Porsche komunikācijas pārvaldības sistēmas (PCM) sniegtā informācija par apļa laikiem.

Astoņu pakāpju Tiptronic S.

Šīs kupejas sportiskuma pakāpe ir atkarīga no jums — būtiskākais ir tas, ka pārveidotā 8 pakāpju Tiptronic S neatpaliek no jūsu vēlmēm. Vēl vairāk — samazināts patēriņš un palielināts komforts.

Braukšana pēc inerces — lai taupītu degvielu, noteiktās situācijas var izmantot tā dēvēto inerces funkciju. Motors tiek atvienots no transmisijas un samazina apgriezienus līdz tukšgaitai.

Šasija un bremzes
Šasija un bremzes

Porsche virsmas pārklājuma bremzes (PSCB)

Pat tad, ja ilgi nelietojat auto, jaunais keramiskais pārklājums (volframa karbīds) saglabā čuguna bremžu disku spīdumu, jo šis keramiskais pārklājums nerūsē un neapsūbē, kā arī ievērojami samazina bremžu putekļu daudzumu. Porsche virsmas pārklājuma bremzes (PSCB) nodrošina stabilu bremzēšanu pat pie lielām slodzēm.

Porsche keramiskā kompozītmateriāla bremzes (PCCB)

Porsche keramiskā kompozītmateriāla bremžu (PCCB) perforētie keramiskie bremžu diski nodrošina optimālu bremzēšanas sniegumu pat visgrūtākajos apstākļos un īsāku bremzēšanas ceļu, pateicoties izcilajai veiktspējai, bremzējot lielā ātrumā. Keramiskie bremžu diski ir par aptuveni 50% vieglāki nekā pielīdzināmi čuguna diski, tāpēc tie pozitīvi ietekmē braukšanas dinamiku.

Porsche 4D šasijas vadība

Porsche 4D šasijas vadība (Porsche 4D Chassis Control) pievieno jaunu piekares vadības aspektu. Tā analizē pašreizējo braukšanas situāciju, pamatojoties uz garenvirziena un vertikālo paātrinājumu, kā arī šķērspaātrinājumu. Sistēma aprēķina labākos braukšanas apstākļus un sinhronizē visas šasijas sistēmas reāllaikā: ceturtajā dimensijā. Nodrošinot optimālu kopējo sniegumu.

Porsche dinamiskā šasijas kontrole (PDCC) un Porsche griezes momenta vektorizācijas sistēma Plus (PTV Plus)

Porsche dinamiskā šasijas kontrole (PDCC) ir aktīva sasveres stabilizācijas sistēma. Tās elektromehāniskie šķērsstabilizatori aktīvi samazina virsbūves sāniskās kustības pagriezienu izbraukšanas laikā. Tā arī samazina automašīnas sānisko nestabilitāti uz nelīdzena ceļa. Rezultāts — uzlabota vadāmība un braukšanas dinamika. Kopā ar Porsche griezes momenta vektorizācijas sistēmu Plus (PTV Plus) tiek uzlabota arī braukšanas stabilitāte un stūrēšana.

Vieglsvara sporta pakotnes
Vieglsvara sporta pakotnes

Vieglsvara sporta pakotne

Ir trīs vieglsvara sporta pakotnes versijas. Visās 3 versijās ir oglekļa šķiedras jumts, SportDesign pakotne ar oglekļa šķiedras difuzora apdari, 22 collu GT Design diski un Cayenne Turbo Coupé paredzētā sporta izplūdes sistēma. Oglekļa šķiedras salona apdares pakotne (melnā krāsā) ietver četrus sporta sēdekļus ar daļēju melnas ādas apdari un auduma vidusdaļu ar tradicionālo dimanta rakstu. Jumtam un stūrei ir Alcantara® apdare.

Vieglsvara sporta pakotne, melna*

Papildaprīkojumā ir pieejama vieglsvara sporta pakotne ar aizmugurējo apakšējo paneli, riteņu arku dekoratīvajām apmalēm, dekoratīviem sānu sliekšņiem, sliekšņiem, priekšējo apakšējo paneli, gaisa ieplūdes režģiem, melnā matētā krāsā krāsotiem gaisa ieplūdes aizvariem un 22 collu GT Design diskiem satīna melnā krāsā. Porsche Exclusive Manufaktur

Vieglsvara sporta pakotne, oglekļa šķiedras**

Šī vieglsvara sporta pakotnes versija papildināta ar oglekļa šķiedras gaisa ieplūdes aizvariem un ārējo spoguļu augšpuses apdari. Gaisa ieplūdes režģiem, kā arī spoguļu apakšdaļai un pamatnei ir melna spīdīga apdare. Porsche Exclusive Manufaktur
Porsche Exclusive Manufaktur

*Provizoriski pieejama no 2019. gada oktobra.
**Provizoriski pieejama no 2020. gada janvāra.

Skaņas sistēmas
Skaņas sistēmas

BOSE® visaptverošās skaņas sistēma

BOSE® visaptverošās skaņas sistēmai ir 14 pastiprinātāja kanāli. Kopējā jauda: 710 vati. Četrpadsmit skaļruņi, ieskaitot atsevišķu zemfrekvenču skaļruni, nodrošina līdzsvarotu, precīzi atveidotu skaņu. BOSE® SoundTrue skaņas uzlabošanas tehnoloģija garantē vēl labāku audio kvalitāti un dinamiku, atskaņojot saspiestu failu formātus, piemēram, MP3. AudioPilot trokšņa kompensācijas tehnoloģija kompensē statisko troksni.

Burmester® 3D High-End visaptverošās skaņas sistēma

Sistēma ar 1455 vatu kopējo jaudu, 21 atsevišķi kontrolētu skaļruni, tostarp aktīvo zemfrekvenču skaļruni ar 400 vatu D klases digitālo pastiprinātāju, divceļu centra sistēmu un vairāk nekā 2500 cm² lielu kopējo diafragmas virsmas platību. Īpaši iespaidīga ir jaunā 3D skaņas pieredze, ko nodrošina priekšējās statnēs iestrādātie skaļruņi un īpašais Auro-3D® algoritms. Atsevišķu skaļruņu elegantā cinkotā apdare un Burmester® logotipi izceļ Coupé ekskluzivitāti un padara jebkuru treniņu vēl intensīvāku, ja to papildina ideāls audio pavadījums.

Porsche Connect
Porsche Connect

Kā vēl vairāk uzlabot veiktspēju? Ar pareizo attieksmi. Izmantojot Porsche komunikācijas pārvaldības sistēmu (PCM) un Porsche Connect, jauno Cayenne Coupé modeļu funkcijas tiek paplašinātas ar viediem pakalpojumiem un lietotnēm. Sistēma atbalsta un nodrošina jums reāllaika informāciju par satiksmi, atrod restorānus un parāda pieejamās stāvvietas jūsu galamērķī. Tā ļauj arī izmantot Apple® CarPlay.     

My Porsche

Uzziniet visu par savu transportlīdzekli — pirms sēžaties pie tā stūres. Izmantojiet My Porsche portālu, lai, piemēram, iepriekš nosūtītu savu maršrutu uz navigācijas sistēmu, pārbaudītu degvielas līmeni vai pārliecinātos, ka visas durvis un logi ir aizvērti.             

Piezīme: Porsche Connect pakalpojumos ietilpst bezmaksas izmēģinājuma periods, kura ilgums var atšķirties atkarībā no pakalpojumu pakotnes un valsts, bet ne mazāk par trim mēnešiem. Iespējams, dažās valstīs nebūs pieejami visi vai atsevišķi Porsche Connect pakalpojumi. Turklāt dažās valstīs cenā ir iekļauta integrēta SIM karte ar konkrētu datu apjomu izvēlēto Porsche Connect pakalpojumu izmantošanai. WiFi tīklāja un citu neiekļauto Porsche Connect pakalpojumu izmantošanai, piemēram, mūzikas straumēšanai, izmantojot integrēto SIM karti, šajās valstīs Porsche Connect veikalā ir nopērkama datu pakotne. Datu savienojumu varat arī izveidot, izmantojot savu SIM karti. Lai iegūtu sīkāku informāciju par bezmaksas abonēšanas periodiem, turpmākām izmaksām un atsevišķu pakalpojumu pieejamību jūsu valstī, apmeklējiet tīmekļa vietni www.porsche.com/connect vai vērsieties Porsche centrā.

Apgaismojums un palīgsistēmas
Apgaismojums un palīgsistēmas

Porsche InnoDrive ar adaptīvo kruīza kontroli*

Vissvarīgākais sportā ir koncentrēšanās. Lai pārliecinātos, ka braukšanas laikā nekas netraucē jums koncentrēties, adaptīvā kruīza kontrole automātiski saglabā attālumu līdz priekšā esošajam transportlīdzeklim. Porsche InnoDrive šai sistēmai pievieno papildu inovatīvas funkcijas. Sistēma optimizē braukšanas ātrumu, prognozējot braukšanas apstākļus, atpazīst ātruma ierobežojumus un ceļa slīpumu izraudzītajā maršrutā un optimāli pielāgo pārnesumu maiņas stratēģiju minētajiem faktoriem. Vēl viens komponents ir aktīvā joslas saglabāšanas palīgsistēma. Tā apvieno adaptīvo kruīza kontroli un joslas saglabāšanas funkcionalitāti uz lielajiem starppilsētu ceļiem un automaģistrālēm pat aktīvas satiksmes apstākļos.   

 *Dažās valstīs Porsche InnoDrive nav pieejama.

 Projekcijas displejs

Tagad ir pieejams arī jauns pilnkrāsu projekcijas displejs, lai vajadzības gadījumā nodrošinātu atbalstu. Nenovēršot uzmanību, jūsu tiešajā redzes lokā tiek attēlota visa būtiskā informācija par braucienu.

LED priekšējie lukturi ar matricu gaismām un Porsche dinamisko apgaismojuma sistēmu Plus (PDLS Plus)

Astoņdesmit četrus LED diodes var pārslēgt vai noregulēt, pielāgojot pašreizējai satiksmes situācijai. Iegūtā priekšrocība — priekšā vai pretējā virzienā braucošo transportlīdzekļu vadītāji vairs netiek apžilbināti, savukārt pārējais ceļš joprojām tiek pilnībā izgaismots. Tādējādi varat pilnībā koncentrēties uz ceļu sev priekšā.

Porsche dinamiskā apgaismojuma sistēma Plus (PDLS Plus) ietver elektroniskas pagriezienu gaismas un krustojumu šķērsošanas gaismas, kas ņem vērā navigācijas datus. Kad auto tuvojas krustojumam, gaismas kūlis kļūst īsāks, spēcīgāk apgaismojot ceļa kreiso un labo pusi.

Dizains
Lūk, kā izskatās jauda!

Krāsas un riteņi