283 kW/385 ZS | Jauda (kW)/Jauda (Zs) |
4.2 s | Paātrinājums no 0 - 100 km/h |
4.0 s | Paātrinājums no 0 līdz 100 km/h ar pakotni Sport Chrono |
293 km/h | Maksimālais ātrums |
1,852 mm | Platums |
4,519 mm | Garums |
Pārlaicīga ideja saglabā jauneklīgo spēku tikai tad, ja tiek nepārtraukti pilnveidota, tāpēc katra jauna 911 paaudze simbolizē arī vēl labāka 911 jauno sākumu.
Jaunā 911 skaidrā formu valoda un izteiksmīgās līnijas ir jaunas, tomēr pazīstamas. Gan no iekšpuses, gan no ārpuses. Platā aizmugure ar vienlaidu gabarītlukturu joslu tagad vieno visus 911 modeļus. Arī salonā valda izcila precizitāte: tieši šeit klasiskā sporta automobiļa ergonomika sastopas ar šodienas digitālajām iespējām.
Jaunā motoru paaudze ir jaudīgāka un vēl efektīvāka. Modeļu 911 Carrera S trīs litru sešcilindru divturbīnu motors nodrošina iespaidīgu 331 kW (450 ZS) jaudu. Paātrinājums ir milzīgs. Piemēram, 911 Carrera 4S ar pakotni Sport Chrono un funkciju „Launch Control” sprintu no 0 līdz 100 km/h veic tikai 3,4 sekundēs.
Maksimālais ātrums ir 305 km/h. Jaunā astoņpakāpju Porsche Doppelkupplung (PDK) vēl efektīvāk palīdz šo spēku pārvērst virzībā. Jaunizstrādātā Porsche aktīvā piekares pārvaldība (PASM) uzlabo sportiskās īpašības un komfortu. Braukšanu atvieglo autovadītāja palīgsistēmas, piemēram, braukšanas joslas uzraudzības palīgsistēma ar ceļa zīmju pazīšanu un nakts redzamības palīgsistēmu.
Iet līdzi laikam. Nepārtraukti mainās. Tomēr paliek uzticīgs sev. Pārlaicīgs sporta automobilis vislabākajā nozīmē.
Jaunais 911.
Pārlaicīga mašīna.
911 siluets atspoguļo nenovecojošu veidolu. Tomēr jaunais 911 demonstrē arī laikmetīgumu, it sevišķi no aizmugures. Aizmugure ir izstrādāta spēcīgi, skaidri un precīzi. Aizmugurējais logs izskatās plašāks un gandrīz nemanāmi saplūst ar bagāžnieka vāka melno režģi. Tajā ir iebūvēts jaunais, vertikālais trešais bremžu signāllukturis. Tieši zem tā atrodas vienlaidu gaismas josla starp telpiskajiem LED aizmugurējiem lukturiem un jaunizstrādātais gaiši sudrabotais modeļa logotips. Aizmugurējais buferis apņem jaunizstrādātos izplūdes sistēmas izpūtējus. Turklāt jaunais 911 izskatās sevišķi sportiski tāpēc, ka priekšā un aizmugurē ir uzstādīti atšķirīga izmēra diski.
Konstrukcija, kas apvieno tradicionālo un moderno. Tas nodrošina lielāku braukšanas dinamismu. Un liek sajūsmināties 911 sekotājiem.
Kad skatās no priekšpuses, jaunais 911 stāsta savu vēsturi. Un pasaka daudz par savu nākotni. Spārni ir skulpturāli veidoti un izceļ spēcīgo ģeometriju un raksturīgo veidolu. Jaunizstrādātais motora pārsegs ar raksturīgajām vertikālajām funkcionālajām ielocēm un tā taisnais slīpums līdz priekšējam buferim ir cieņas apliecinājums 911 pirmās paaudzes modeļiem. Priekšējos lukturos ar četrpunktu dienas gaitas gaismām un tuvajām gaismām ir izmantota modernā LED tehnoloģija. Zem priekšējā bufera ir iebūvēti komforta un palīdzības sistēmu sensori un kamera.
Jaunā 911 veidola skaidrība ir redzama detaļās. Jaunizstrādātajiem ārējiem spoguļiem ir vienkārša forma, savukārt iegremdētie durvju rokturi ir neuzkrītoši iekļauti automobiļa veidolā. Šīs detaļas padara jaunā 911 koptēlu kompaktāku, izsmalcinātāku un tehniskāku.
Labam iekārtojumam ir jābūt inovatīvam. Tāpat kā tehnoloģijām. Tāpēc jaunā 911 salona izstrādē mēs esam gājuši jaunus ceļus, kas atspoguļo vecās priekšrocības un paplašina jaunās iespējas.
Salonā dominē horizontālas līnijas. Visas galvenās vadības ierīces atrodas pa rokai daudzfunkciju sporta stūres kreisajā un labajā pusē. Tas nodrošina izcili ērtu automobiļa vadīšanu un pilnīgu pievēršanos ceļam. Tieši acu priekšā ir mēraparātu bloks ar analogo tahometru un diviem augstas izšķirtspējas 7 collu displejiem. Tie virtuālajos instrumentos nodrošina visu svarīgo informāciju par automobili. Tieši blakus atrodas Porsche komunikācijas pārvaldības (PCM) augstas izšķirtspējas 10,9 collu skārienekrāna displejs, kas ietver tiešsaistes navigāciju.
Paaugstinātā viduskonsole ir atdalīta no priekšējā paneļa un tāpat kā priekšējā un durvju paneļu apdare uzsver salona horizontālo orientāciju. Saskaņā ar Porsche Advanced Cockpit vadības koncepciju tagad viduskonsolē atrodas tikai dažas pogas, no kurām daļa ir skārienjutīgas. Virs viduskonsoles ir piecas pogas, kas apzināti ir atstātas analogās, lai autovadītājs varētu tieši piekļūt būtiskām piedziņas un šasijas funkcijām.
Tradīcijas sastopas ar nākotni, bet mēs to neuzskatām par kompromisu. Tā ir divu labāko risinājumu kombinācija.
Intuitīvas tehnoloģijas un izcils komforts vienuviet. Pilnīgi pārstrādātie sporta sēdekļi garantē drošu atbalstu pat straujas pagriezienu izbraukšanas laikā. Daudzfunkciju sporta stūre ļauj ērti izmantot skaņas sistēmas, tālruņa un navigācijas funkcijas. Jūs uzreiz pamanāt vadības ierīču taktilās īpašības. Katra poga, katrs rokturis, katra gaisa izplūdes atvere ir pārdomāta līdz pēdējam sīkumam un izceļas ar augstu kvalitāti.
Augstas kvalitātes sajūtu pastiprina arī apdare Dark Silver Diamar vai papildaprīkojumā pieejamā Light Silver Diamar, kā arī matēta alumīnija vai cēlkoksnes apdare. Pēc pieprasījuma ir pieejami citi ādas un apdares varianti.
Pastāvīgi dzirdam, ka horizontālā opozītmotora potenciāls ir izsmelts. Mūsu inženieri tikai pasmaida un pierāda pretējo. Jaunajā 911 atkal ir palielināta horizontālā opozītmotora jauda un efektivitāte. Turklāt motora balsteņi ir novietoti tuvāk automobiļa centram. Tas samazina vibrāciju un palielina braukšanas stabilitāti. Taču mēs apsolām, ka jūs tik un tā sajutīsit trīs litru sešcilindru divturbīnu motora 331 kW (450 ZS) jaudu. To nodrošina 530 Nm maksimālais griezes moments vien. Tādējādi jaunais 911 Carrera 4S ar pakotni Sport Chrono un funkciju „Launch Control” sasniedz ātrumu 100 km/h nieka 3,4 sekundēs. Maksimālais ātrums ir 305 km/h.
Ar jauno standartaprīkojumā iekļauto astoņpakāpju Porsche Doppelkupplung (PDK) motora jauda vēl efektīvāk tiek pārnesta uz riteņiem. Un braukšanas prieks ir vēl lielāks. PDK ļauj ārkārtīgi ātri mainīt pārnesumus, pat ne uz milisekundi nepārtraucot jaudas plūsmu. Salīdzinājumā ar iepriekšējām paaudzēm jaunā astoņpakāpju PDK piedāvā arī jūtami platāku zelta vidusceļu starp komfortu, veiktspēju un efektivitāti.
911 Carrera 4S būtiska funkcija ir Porsche vilces pārvaldība (PTM). Tādējādi, darbojoties kopā ar Porsche stabilitātes pārvaldību (PSM), pilnpiedziņa vienmēr nodrošina atbilstīgu spēka sadalījumu, kāds ir nepieciešams teicamai gaitai un sevišķi sabalansētai vadāmībai, kad tuvojaties iespēju robežai.
Tad kas nav iespējams? Mēs uzskatām, ka ļoti daudz ir iespējams ar pārlaicīgu koncepciju un spēcīgu iekšējo stimulu.
Jaunajā 911 galamērķis ir ceļš. Uz kurieni? Gan redzēsim. Galvenais ir doties sportiski. Tad 911 ir savā elementā. Un šasija demonstrē savas labākās īpašības.
Atkarībā no ceļa stāvokļa un braukšanas režīma modernizētā Porsche aktīvā piekares pārvaldība (PASM) aktīvi un nepārtraukti maina amortizējošo spēku katram ritenim atsevišķi. Tas samazina virsbūves kustību un nodrošina lielāku komfortu ar paaugstinātu dinamiku. Papildaprīkojumā ir pieejama par 10 mm pazeminātā PASM sporta piekare, kas padara jaunā 911 vadāmību vēl neitrālāku un līdzsvarotāku.
Porsche griezes momenta vektorizēšana Plus (PTV Plus) nodrošina lielisku vilci un izcilu manevrējamību visos ātrumos ar precīzu reakciju uz stūrēšanu un sabalansētu reakciju uz slodzes maiņu. Un lielu prieku pagriezienos. Pēc pieprasījuma pieejamā Porsche dinamiskā šasijas vadība (PDCC) samazina jaunā 911 virsbūves sasveri dinamiskas pagriezienu izbraukšanas laikā, kā arī samazina virsbūves sānu kustības, kad braucat pa nelīdzeniem ceļiem.
Paātrinājums pat palēninājumā. Izklausās paradoksāli, bet 70 gadus tā ir bijusi tikpat svarīga mūsu izstrādes darba daļa kā jūsu pulsa paātrināšana, kad iedarbināt Porsche. Sevišķi tas attiecas uz motorsportā pārbaudītajām Porsche keramiskā kompozītmateriāla bremzēm (PCCB). To keramiskie bremžu diski ir īpaši viegli, un to diametrs ir 410 mm priekšpusē un 390 mm aizmugurē, lai nodrošinātu ievērojamu bremzēšanas veiktspēju. Raksturīga iezīme ir dzeltenā krāsā nokrāsotas nekustīgas bremžu skavas uz priekšējās un aizmugurējās ass. Tikpat raksturīga iezīme ir to izcilais sniegums, kad jums ir strauji jāsamazina ātrums.
Turklāt pirmo reizi jaunais 911 nonāk uz ceļa ar dažādu izmēru diskiem. Modeļiem 911 Carrera S priekšpusē tiek uzstādīti 20 collu diski, bet aizmugurē — 21 collas diski. Plašāks saskares laukums optimizē gaitu, savukārt aizmugurējo disku lielāks diametrs paaugstina stabilitāti un komfortu.
Mūsu vispāratzītie panākumi autosacīkstēs liecina, ka mēs aizraujamies ar rekordiem un to precīzu mērīšanu. Tā ir radusies pakotne Sport Chrono, kas ietver režīmu slēdzi un lietotni Porsche Track Precision, lai jūs varētu vēl sportiskāk noregulēt šasiju, motoru un transmisiju, kā arī noteikt savu vislabāko braukšanas laiku.
Ar režīmu slēdzi uz stūres, kas ietver pogu SPORT Response, var izvēlēties piecus braukšanas režīmus: „Normal”, „SPORT” un „SPORT PLUS”, kā arī režīmu „Individual” un jauno režīmu „WET”, kas palīdz autovadītājam braukt pa slapju ceļu. Kad tiek izmantota funkcija SPORT Response, motors un transmisija ir gatavi visātrākajai iespējamajai jaudas atbrīvošanai. Tas nozīmē aptuveni 20 sekunžu maksimālo reaģētspēju.
Turklāt pakotnē Sport Chrono ir ietverta lietotne Porsche Track Precision, kas ir paredzēta distances laiku un braukšanas datu mērīšanai un pārvaldībai, lai jums precīzi parādītu, kāds ir jūsu jaunākais personiskais rekords.
Mūsdienās reti sastopama greznība: jums pietiek laika, lai koncentrētos tikai uz to, kas atrodas tieši priekšā. Piemēram, uz nākamo pagriezienu. Tāpēc jaunajā 911 tiek piedāvātas visdažādākās palīgsistēmas, kas pie stūres ļauj būt pārliecinātam par sevi. Piemēram, sadursmes brīdinājuma un bremzēšanas palīgsistēma vai jaunais režīms „WET”¹⁾, kas pazīst acīmredzami slapju ceļa virsmu un palīdz autovadītājam braukt pa to. Pēc pieprasījuma ir pieejamas arī citas palīgsistēmas, piemēram, adaptīvā kruīzkontrole vai stāvvietā novietošanas palīgsistēma ar apkārtskata funkciju. Tās uzlabo braukšanas drošību un ērtības. Un braukšanas prieku.
Jauno modeļu 911 Carrera S priekšējie lukturi ir pilnīgi aprīkoti ar LED tehnoloģiju. Tas nodrošina ātru reakciju un spilgtu apgaismojumu. Tipiski Porsche: četrpunktu dienas gaitas gaismas ar tuvajām gaismām. Papildaprīkojumā ir pieejami LED priekšējie lukturi ar matricas veida staru kūli un Porsche dinamisko apgaismojuma sistēmu Plus (PDLS Plus), un tālo gaismu palīgsistēmu. 84 atsevišķi vadāmās LED ļauj optimāli pielāgot staru kūļus visām braukšanas situācijām. Tādējādi tiek novērsta priekšā vai pretī braucošo transportlīdzekļu vadītāju apžilbināšana, bet zonas starp un blakus šiem transportlīdzekļiem tik un tā ir pilnīgi apgaismotas.
Visiem jaunajiem modeļiem 911 Carrera S ir jaunā aizmugurējo gabarītlukturu josla un telpiski aizmugurējie lukturi. Arī šeit visām funkcijām tiek izmantota LED tehnoloģija. Vēl jaunums ir trešā bremžu signālluktura pārveidotā forma un novietojums.
Braukšanas programma „WET” neaizstāj autovadītāja lēmumus par atbilstīgas braukšanas izvēli atkarībā no ceļa stāvokļa un laikapstākļiem un ir tikai autovadītāja palīgs.
Vai domājat, ka izcilu sportisku sniegumu un lielisku komfortu nav iespējams apvienot? Mēs tam kategoriski nepiekrītam. 911 vienmēr ir apvienojis abus, kā to spēj tikai 911. Turklāt iespaidīga ir tā labā ergonomika un augstvērtīgie salona materiāli, kā arī plašās papildaprīkojuma iespējas, lai individuāli paaugstinātu gan komfortu, gan sportisko sniegumu.
Pēc pieprasījuma pieejamie sporta sēdekļi Plus nodrošina vēl labāku sānu atbalstu dinamiskas braukšanas laikā. Divu zonu automātiskā mikroklimata kontrole rada patīkamu vidi visās braukšanas situācijās. Jaunais papildaprīkojumā pieejamais jonizators uzlabo gaisa kvalitāti salonā.
Porsche komunikācijas pārvaldība (PCM) ir jūsu galvenais skaņas sistēmas, navigācijas un sakaru, kā arī visdažādāko palīgsistēmu vadības centrs. Pēc pieprasījuma pieejamā Burmester® augstākās klases visaptverošās skaņas sistēma nodrošina visaugstākā līmeņa atskaņojumu jūsu individuālajam 911 muzikālajam pavadījumam.
Katra diena ir jāizmanto pēc iespējas pilnīgāk. Porsche Connect nāk talkā, ļaujot ideāli uzsākt katru braucienu un uzdevuma izpildi.
Ar jauniem, noderīgiem pakalpojumiem un lietotni Porsche Connect varat sinhronizēt ar Porsche galamērķus un kalendārus, plānot braucienus, izmantojot reāllaika ceļu satiksmes informāciju, un lietot mūzikas pakalpojumus viedtālrunī. Porsche reāllaikā ļauj veikt navigāciju, saņemt informāciju un izklaidēties. Navigācijas un informatīvi izklaidējošā pakotne palīdz ātrāk sasniegt galamērķi, aprēķinot maršrutu atjauninātās tiešsaistes kartēs. Izmantojot runas pazīšanas saskarni, var vienkārši meklēt informāciju, piemēram, kādi ir laikapstākļi galamērķī, un uzzināt ekonomikas, politikas un sporta jaunumus, kas jums tiek skaļi nolasīti.
Plašāku informāciju par Porsche Connect funkcijām un lietotnēm var atrast www.porsche.com/connect.
© 2020 Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. © 2019 Baltijas Sporta auto, SIA Privātuma politika www.porsche.lv | Privātuma politika | Tiesību atruna
* Dati ir noteikti Eiropas Jaunajā braukšanas ciklā (NEDC) saskaņā ar mērīšanas metodi Euro 6 (715/2007/EK, 195/2013/EK un ECE R101.01). Šie skaitļi neattiecas uz atsevišķu automobili un neietilpst piedāvājumā. Tie ir paredzēti tikai dažādu modeļu automobiļu salīdzināšanai. Degvielas patēriņš ir aprēķināts tikai automobiļiem ar standarta specifikāciju. Faktiskais patēriņš un veiktspēja var atšķirties atkarībā no papildaprīkojuma priekšmetiem. Automobiļa degvielas patēriņš un CO2 emisija ir atkarīga ne tikai no tā degvielas izmantošanas efektivitātes, bet arī no braukšanas stila un citiem netehniskiem faktoriem. Jaunākajos Porsche modeļos ar benzīna motoru ir paredzēts izmantot degvielu, kurā ir līdz 10 % etanola. Papildu informāciju par atsevišķiem automobiļiem var iegūt vietējā Porsche centrā. Patēriņa skaitļi tika iegūti, pamatojoties uz standartaprīkojumu. Papildaprīkojums var ietekmēt patēriņu un veiktspēju.
** Šie dati tika iegūti, izmantojot mērīšanas metodi Euro 5 (715/2007/EK un 692/2008/EK) Eiropas Jaunajā braukšanas ciklā (NEDC) ar standartaprīkojumu. Šī informācija neattiecas uz atsevišķu automobili un neietilpst piedāvājumā, bet ir sniegta, lai varētu salīdzināt dažādu modeļu automobiļus. Jaunāko informāciju par atsevišķiem automobiļiem var iegūt vietējā Porsche centrā. Patēriņa skaitļi tika iegūti, pamatojoties uz standartaprīkojumu. Papildaprīkojums var ietekmēt patēriņu un veiktspēju.
Baltijas sporta auto SIA, Porsche centrs Rīga, Krasta iela 54, LV-1003, Rīga, Latvija
Tel.: +371 28 611 911
Jaunu automašīnu tirdzniecība: +371 28 611 911; Rezerves daļu tirdzniecība: +371 28 611 911; Serviss: +371 28 611 911
Mazlietotu automašīnu tirdzniecība: +371 28 611 911
info@porsche.lv
Porsche Assistance tālruņa numurs klientiem Latvijā: +371 67564911
atrodoties ārzemēs: +371 67564911