Call us! Main navigation
Modeļi
911
Panamera
Porsche - Jaunais 911 GT3 -

Jaunais 911 GT3

Born in Flacht.

Tehniskie dati

Porsche Jaunais 911 GT3 - Technical Specs
Riteņu bāze: 2457.00 mm
Garums: 4562.00 mm Augstums: 1274.00 mm
Manual PDK
Jauda 368 kW (500 hp) at 8,250 368 kW (500 hp) at 8,250
Paātrinājums no 0 - 100 km/h (0 - 62 mph) 3.9 s 3.4 s
Maksimālais ātrums 320 km/h 318 km/h
Kombinētajā ciklā l/100 km 12.9 12.7
CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā 290 290
Modeļu salīdzinājums

Funkcijas

Ideja 911 GT2 RS

The new 911 GT2 RS is simply the most powerful 911 ever built by Porsche – with the performance level of a super sports car. Its design combines the aerodynamic requirements of optimum downforce and ...

Aerodinamika un dizains

Vieglsvara oglekļa spārnu priekšējo riteņu arku gaisa atveres iemieso autosporta tehnoloģiju tās vistīrākajā formā. Aprīkojumā ar 12 plāksnītēm tās nodrošina efektīvu izplūdi gaisam, kas ierauts priek...

Interjera dizains

Sporta automašīnas vide 911 GT3 RS modeļos ir perfekti pielāgota vadītājam. Cilvēks un mašīna ir kā viens. Un tas ir tieši tas, kas ir nepieciešams, jo sacīkšu trasē pareizais lēmums nereti ir jāpieņe...

Veiktspēja

Jaunā 911 GT3 RS motors atrodas pavisam nedaudz virs asfalta. Protams, tas ir novietots automašīnas aizmugurējā daļā. Tam ir zems smaguma centrs, un tas tika izstrādāts autosportam. Patiesi, šī ar ūde...

VarioCam sistēma

Modernizētā VarioCam sistēma ir pieejama standarta aprīkojumā. Tā ir koncepcija motora gāzu sadales fāžu regulēšanai, kas ir atšķirīgas pie dažādiem motora apgriezieniem un slodzēm, pielāgojot regulēj...

Ieplūdes kolektors

Plastmasas mainīgais ieplūdes kolektors mijiedarbībā ar sporta izplūdes sistēmu palīdz nodrošināt efektīvu gāzu ciklu norisi un caurlaides spēju, izmantojot divus rezonanses aizvarus. Lai nodrošinā...

Ieplūdes kolektors

Plastmasas mainīgais ieplūdes kolektors mijiedarbībā ar sporta izplūdes sistēmu palīdz nodrošināt efektīvu gāzu ciklu norisi un caurlaides spēju, izmantojot divus rezonanses aizvarus. Lai nodrošinā...

Sporta izplūdes sistēma

Sporta izplūdes sistēmai ir divi priekšējie klusinātāji, divi katalītiskie neitralizatori un viens aizmugurējais klusinātājs, kas ražots no vieglsvara titāna. Lielais izplūdes sistēmas apjoms samazina...

Dubultais sajūgs Porsche Doppelkupplung (PDK)

Ir 1983. gads. Porsche jaunajā 956 Group C sacīkšu automašīnā ievieto dubultā sajūga transmisiju, Porsche Doppelkupplung (PDK), un pirmo reizi pārbauda tās vērtību autosporta sīvajos apstākļos. PDK no...

Šasija

Jaunā 911 GT3 šasija tika izstrādāta, lai tā tiktu galā ar autosporta augstajām prasībām. Tieši šī iemesla dēļ tā nodrošina īpaši sportisku braukšanu ikdienā. Jaunā 911 GT3 virsbūves klīrenss ir par 3...

Porsche aktīvā piekares vadības sistēma (PASM)

Šī elektroniskā aktīvā amortizācijas sistēma piedāvā nepārtrauktu amortizējošā spēka korekciju katram ritenim, pamatojoties uz tā brīža braukšanas manieri un situāciju. Nospiediet pogu un izvēlieti...

Priekšējā un aizmugurējā ass

Šasija tika izstrādāta, lai atbilstu autosporta izaicinājumu stingrajām prasībām. Tas nozīmē, ka apvienojumā ar virkni īpaši precīzi noregulētiem šasijas mezgliem jaunais 911 GT3 RS sniedz lielisku ma...

Aizmugurējā stūrējamā ass

Jaunā aizmugurējā stūrējamā ass ar sporta regulējumu apvieno veiktspēju un ikdienas praktiskumu un ir pieejama kā standarta aprīkojums. Elektromehāniskā regulēšanas sistēma pie katra aizmugurējā riteņ...

Dinamiskie motora balsteņi

Reaģēt tikai tad, kad sasniegta robeža, nozīmē, ka viss jau ir zaudēts. Braucot īpaši sportiskā manierē ir svarīgi nenovērtēt par zemu nepielūdzamos fizikas spēkus. Tā vietā šie spēki jāizmanto, lai v...

Porsche griezes momenta vektorizācijas sistēma Plus (PTV Plus)

Porsche griezes momenta vektorizācijas sistēma Plus (PTV Plus) ir iekļauta standarta aprīkojumā un ir īpaši pielāgota 911 GT3 RS. Tā darbojas kopā ar elektroniski regulētu un pilnībā mainīgu aizmugurē...

Diski un riepas

20 collas uz priekšējās ass, 21 colla uz aizmugurējās ass. Šāda riteņu izmēru kombinācija 911 modeļu klāstā ir sastopama pirmoreiz. Lielāks riepu nospiedums vēl vairāk uzlabo dinamisko veiktspēju. Dis...

Clubsport pakotne

Vienmēr tiekties pēc maksimuma un gandrīz nekad neatslābt. Piedzīvot satraukumu, bet neizjust bažas. Dinamiska braukšana nosaka pati savus likumus. Tai nepieciešamas teicamas braukšanas prasmes, kā ar...

Bremzes

Tuvojoties robežai, ir kāda lieta, ko nepieciešama paturēt: rezerve. Ne tikai runājot par jaudu, bet arī par drošību. Tas ir iespējams tikai, izmantojot sacīkstēs pārbaudītu tehnoloģiju, uz kuras vadī...

Porsche keramiskā kompozītmateriāla bremzes (PCCB)

Jau kopš pirmsākuma Porsche ir sinonīms jēdzienam „autosports“. Jau kopš 1948. gada mēs sacīkšu trasē esam sasnieguši aizvien jaunas virsotnes dinamiskās veiktspējas jomā. Esam ņēmuši vērā iegūto pier...

Vadītāja un priekšējā pasažiera drošības spilveni

Standarta aprīkojumā ir iekļauta arī progresīva drošības spilvenu tehnoloģija, kurā tiek izmantoti vadītāja un priekšējā pasažiera pilna izmēra drošības spilveni, kas tiek izplesti divās pakāpēs atkar...

Porsche stabilitātes vadības sistēma (PSM)

PSM ir automātiska vadības sistēma, kas paredzēta stabilitātes nodrošināšanai pat trakulīgākās braukšanas laikā. Tā darbojas kā papildinājums bremžu pretbloķēšanās sistēmai un sevī ietver Elektronisko...

Kontrolmērinstrumenti

Precīzs, bet bez uzpūtības. Minimālistisks, nevis tāds, kas dzenas pēc modes. Īsts Porsche stils – pieci kokpitā ietverti apaļi kontrolmērinstrumenti rāda pareizāko ceļu. Abiem modeļiem tahometrs atro...

Salona apdares materiāli

Izturība, stabilitāte un elastīgums. Tās ir būtiskas īpašības materiāliem sportiskos apstākļos. Šeit dominē Alkantara un āda, kā arī salona sastāvdaļas ar Galvano Silver un oglekļa apdari. Šeit materi...

Stūre

Pārslēdziet pārnesumus kā sacīkšu braucējs, izmantojot jauno GT3 RS sporta stūri ar diametru 360 mm. Lāpstiņu pārnesumu pārslēgšanas laiks ticis samazināts par 50%, lai padarītu pārnesumu pārslēgšanu ...

Sēdekļi

Pilnie kausveida sēdekļi* Pilnie kausveida sēdekļi pieejami jaunā 911 GT3 RS standarta aprīkojumā. Tie ir ražoti pilnībā no plastmasas, kas pastiprināta ar oglekļa šķiedru (CFRP) ar oglekļa auduma ...

Sport Chrono pakotne ar Porsche Track Precision lietotni un apļa trigera sagatavi

Precīzs instruments, sasniedzot robežu: papildaprīkojumā pieejamā Sport Chrono pakotne, kas sastāv no hronometra priekšējā panelī un no jaunās Porsche Track Precision lietotnes jūsu viedtālrunim. Laik...

Vide

Mēs jau runājām par mūsu ieguldījumu autosportā. Vai drīzāk – par mūsu pienākumu pret autosporta nākotni. Mēs šo pienākumu izpildām, veidojot gudras tehnoloģijas, neparastas idejas un nodrošinot optim...

Emisijas kontrole

Porsche ražotie spēkrati pierāda, ka pat augstas veiktspējas sporta automašīnas var sasniegt mērenu patēriņu un zemas emisiju vērtības savā attiecīgajā kategorijā. Tas ir iespējams, pateicoties efe...

Degvielas ekonomija un otrreizējā pārstrāde

Pārdomāta un svarā viegla konstrukcija ir būtiska Porsche identitātei. Šo identitāti pauž augsts alumīnija, magnija, plastmasas un ārkārtīgi stipro tērauda lokšņu pielietojuma īpatsvars konstrukcijā. ...

Degviela

Visi Porsche modeļi, tai skaitā arī jaunais 911 GT3, ir paredzēti, lai darbotos ar tādu degvielu, kurā etanola piejaukums sasniedz pat 10 % (piemēram, E10). Etanolam ir pozitīva ietekme uz CO2. Augi, ...

Audiosistēmas CDR un CDR Plus

Jaunā 911 GT3 RS standarta aprīkojumā uzstādītā CDR audiosistēma ir aprīkota ar septiņu collu krāsu monitoru, kas darbojas arī kā skārienekrāns, sniedzot jums ātru un vieglu piekļuvi svarīgākajām funk...

Porsche komunikāciju sistēma (PCM)

Porsche komunikāciju sistēma (PCM), kas ir pieejama kā papildaprīkojums, ir galvenais audio, navigācijas un sakaru funkciju centrs. Galvenā sistēmas iezīme ir tās intuitīvais septiņu collu skārienekrā...

Degvielas patēriņš/emisija* 911 GT3: Urban in l/100 km 19.7-19.4; Extra-urban in l/100 km 8.8; Combined in l/100 km 12.9-12.7; CO2 emissions in g/km 290-288.

Interaktīvā mikrovietne

http://www.porsche.lv/image/cache/data/models2017/911/911%20GT3/microsite-800x600.jpg

Developed, tested and optimised in the Porsche Motorsport Centre in Flacht. This is where vehicles are produced for motor sports as well as Sports Cars that are at home both on the race track and the road.
Discover the birthplace of the new 911 GT3.

Palaist tiešsaistes speciālizlaidumu

Personalizācija un serviss

Porsche - Exclusive
Exclusive
Porsche - Exclusive
Tequipment
Porsche - Exclusive
Serviss
Porsche - Exclusive
Porsche Driver's Selection